wtorek, 19 lutego 2013

Pudełkowo

Witajcie,
Za oknem znów sypie śnieg a ja nie mogę doczekać się wiosny. 
Pisałam Wam już, że ostatnio potrzebuje zmian i w związku z tym przeprowadzam w naszym m. domowe rewolucje:):)
Ponieważ w naszym domu rozwiązania które mają być tymczasowe zostają z nami na długo, postanowiłam nieco upiększyć kartonowe pudełka z Ikei które pomagają zapanować nam nad ładem i porządkiem w przedpokojowych półkach.

Karteczki z ramek się wysuwają i można je podpisywać i zmieniać. Sama ramka wycięta z tektury pomalowana gesso oraz po brzegach miedzianą farbą akrylowa

I zdjęcie poglądowe:)

Życze pozytywnego wtorku:)
Moniś-ka.

22 komentarze:

  1. Tekturowe pudełka są niezłe ;) Bardzo zyskały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak niewiele, a jaki śliczny efekt :) W kompleciku wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej rozdawajce :) Zafona czytałam "cień wiatru". Jest bardzo dobrym narratorem, płynie się przez powieść i pewnie kiedyś jeszcze po niego sięgnę :)

      Usuń
  3. Świetny miałaś pomysł, niby nic, a efekt fajny!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł!!!!! Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo, a efekt świetny :) od razy wyglądają znacznie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się teraz prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak niewiele trzeba żeby pudełka wyglądały atrakcyjnie i upiększały przedpokój. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo pomysłowa! Tak niewiele trzeba, a zwykłe pudełka stały się bardzo niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, wszystko w pude4łkach a w przedpokoju ład i porządek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysl z tymi pudelkami. I od razu jaki porządek! Ukradnę Ci ten pomysl, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne rozwiązanie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaj przepięknie malowanych , Świąt wesołych, roześmianych ,w poniedziałek kubeł wody.
    szczęścia, zdrowia oraz zgody.
    WESOŁEGO ALLELUJA! Wam kochani i Waszym bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj żeby to jeszcze były pudełka samo-układające rzeczy:) Pięknie wymyśliłaś i jeszcze cudniej zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)