piątek, 15 lutego 2013

Monogramy

Witajcie,
Ostatnio chodzi za mną silna potrzeba zmian, pewnie spowodowana oczekiwaniem na wiosnę której bardzo mi brakuje, ta szaruga za oknem potrafi być przytłaczająca.
Siedząc dziś rano przy śniadaniu obmyślałam kolejny plan zagospodarowania ramek które jakiś czas temu zawisły w naszej sypialni ( większość z nich ciągle jest pusta ).
Poniżej to co wymyśliłam:

Rzecz banalna, wystarczą 2 papiery i drukarka aby wydrukować szablony liter, wyciąć, odrysować na wybranym papierze, przykleić i cieszyć oczy:):)

Dziękuję za odwiedziny:):)
Życzę Wam udanego weekendu,
Moniś-ka.



6 komentarzy:

  1. Literki świetne - proste, a efektowne :) chyba kiedyś zrobię sobie podobne (i nawet literki będą takie same bo również M i K :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne.Jestem pod wrażeniem efektu:)
    Pozdrawiam
    Malutka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda! Podobają mi się przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby proste a ile radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą elegancja w prostocie, no i jeszcze te cudne przeszycia:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)