czwartek, 3 listopada 2011

Pudełeczko.

 Dość długo na mojej półce leżały sobie przeróżne papiery, na które totalnie nie miałam weny, aż któregoś dnia dorwałam papiery  "Nadziewana czekolada" i się zaczęło;) ;)
 Pudełeczko powstało na wyzwanie w ScrapPasji " Z cytatem"
Jest maleńkie ma zaledwie 5x5 cm.


Zwróćcie uwagę na środek kwiatka, piękny prawda?? :)
Dzięki Ani (która jest dla mnie Mistrzem ceramiki i której bardzo dziękuje za te cuda)weszłam w posiadanie takich uroczych dodatków, i po raz pierwszy odważyłam się użyć jeden z moich skarbów:)

Życzę wam bardzo słonecznego dnia,
Moniś-ka.

17 komentarzy:

  1. piękne już z rana podziwiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy nie z rana tylko jakaś chwile temu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami papiery muszą swoje odleżeć i nabrać mocy. Pięknie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zestawienie kolorystyczne....co ono ma takiego w sobie, że zawsze zawieszę na nim oko ?! Fajne pudełeczko !
    Dziękuję za miłe słowa.
    Buziorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory i wykonanie super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny drobiazg :) I ładne motto... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie pudełeczko, uwielbiam od tak przez przypadek odnaleźć coś ładnego, coś co można wykorzystać, użyć ponownie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne... ten błękit się jakoś Ciebie trzyma :)
    Kamyczek - cudny ;)
    Buziaki M&X

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki i fajniutkie pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne lubię taki zestaw kolorów:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniste, widzę , że ostatnio panuje błękit w Twoich pracach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, bardzo lubię to zestawienie kolorów :) A kamyk wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super....mnie jakoś nie ciągnie w stronę papieru i podziwiam tych co potrafiącuda robic..

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna praca i jeszcze taki piękny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobał mi się cytat, czy jest on Twojego autorstwa czy gdzieś go wyszukałaś??

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)