wtorek, 24 sierpnia 2010

Easel Card

Wszyscy mają, mam i ja:)
Od dłuższego czasu zbierałam się żeby zrobić taką kartkę, ale jakoś nie było weny, potem chwili wolnego, potem znów weny...później się zabrałam, zrobiłam w połowie a później leżała w kącie i czekała na lepsze czasy..aż w końcu przyszedł moment i została ukończona:)
Szału nie robi, teraz bym w niej pozmieniała dużo...ale cóż są lepsze i gorsze prace:)



Kwiatek i środek sa wycieniowane tymi samymi tuszami, niestety na zdjęciu widać inaczej....

Dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedziny na moim blogu, to bardzo budujące i wspaniałe:*

Życze udanego wtorku,
Moniś-ka:)

PS. Jakby ktoś jeszcze nie wiedział jak wykonać taką kartkę to załączam kurs:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie siła! :) Delikatna i ładna kartka. Lubię zielenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że jest prosta, nie znaczy, że zaraz gorsza:) Mam tak samo,że jak coś zrobię tez bym już coś poprawiła, gdybym zaczynała od nowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, bardzo elegancka. Proste rzeczy i pomysły są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka :) Ja już tyle czasu próbuje się zabrać za tą formę ale jakoś nie mam "polotu"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, elegancka karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)