poniedziałek, 12 lipca 2010

Turkus górą!

Następne wyzwanie u scrapujących Polek było w sam raz dla mnie spragnionej kolorów:) Na te okazje powstało ATC w pięknym kolorze turkusu:) Dzięki tym wyzwaniom coraz bardziej przekonuje się że im więcej koloru tym lepiej;)

Tak mi się spodobało że na bazie ATC powstała również kartka w pieknych błękitach:)


Zabawa z kolorami jest suuuper:)

A tak z rzeczy nie scrapowych, to mam dziś stres ogromny, ponieważ czeka mnie praktyczny egzamin na prawo jazdy....uprzedzam wszystkich mających między godziną 20-sta a 21-wszą wyjeżdżać na wrocławskie ulice,strzeżcie się;) I to mówię całkiem poważnie - ponieważ mój ukochany Instruktor stwierdził że jestem piratem drogowym i jak inni uczestnicy ruchu patrzą jak jeżdżę elką to myślą że mam jazdy doszkalające bo zabrali mi prawko za punkty...nic dodać, nic ująć...trzymajcie kciuki :-*
Pozdrawiam i ściskam mocno,
Moniś-ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)