piątek, 9 lipca 2010

Po przerwie:)

Witam wszystkich,
Znów mnie chwilkę nie było, gdzie byłam...sama nie wiem, ostatnio ginie mi gdzieś czas i wszystko nabiera takiego tempa że czasem nie wiem gdzie się znajduje i co w tym miejscu robię.
Brakuje mi kolorów w życiu, co za tym idzie...szukam bardzo intensywnie siebie...a następstwem tego jest nowa szata mojego bloga i wyraz kolorów które zobaczycie na kartkach:)
 Pierwsza kolorowa jest na wyzwanie oczywiście do Scrapujących Polek
miała byc be użycia papieru do scrapbookingu i jest:) Zresztą moje pierwsze papiery kupiłam sobie całkiem niedawno, kiedys robiłam wszystko z tego co było pod ręką;)
A zatem drodzy czytacze, stali bywalcy i podglądacze...tadam...

 
Mam nadzieję że choć troszkę się podobała, kolejne kartki już niebawem, póki wracam do tego mojego cudownego niepoukładanego świata:)

Życzę miłego, pięknego letniego weekendu:)

Moniś-ka

1 komentarz:

  1. śliczna kartka!!! jestem pod wrazeniem ze z "niescrapowych" materiałów powstało takie cudenko :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)