środa, 14 lipca 2010

Black&pink:)

Kolejny piękny dzień:) Chociaż nie do końca. Zostałam brutalnie zmuszona do zapisania się na egzamin na prawko. Czasem wydaje mi się że w koło mnie są sami terroryści;) I K. i Mamusia moja i Instruktor dręczyli mnie jednym tematem, aż w końcu uległam dla świętego spokoju ( chociaż raczej mało spokojnie się zrobi...bo zacznie się odliczanie do kolejnej masakry;)) Ale do 3 razy sztuka podobno ( szkoda tylko że na każdy raz trzeba wydać 112 zł - ile ja bym za to przydasi nakupiła...mmmm) 
 Zapomniałam dodać że w zamian za zapisanie, dostałam od K. obietnicę kupna jednego przydasia:)
Przechodząc do tematu dziś kolejna kartka, prościutka i dość minimalistyczna :)

Pozdrawiam wszystkich,
Moniś-ka.

1 komentarz:

  1. fajna kartka :D
    ja zdalam za pierwszym razem, takze badz dobrej mysli :) powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)