środa, 1 lutego 2017

Na 30-stkę

Cześć,

Z okazji 30-tych urodzin mojej dobrej koleżanki, przez chwilę towarzyszył mi motyw jelenia. Od prezentu do kartki. Z prezentem szło mi o wiele gorzej, niż z kartką, ponieważ poza sezonem świątecznym ciężko o naprawdę fajnego jelenia. W ostatniej chwili w internecie natrafiłam na sklep Natura Rzeczy  z rzeczami wykonywanymi przez polskich projektantów. Wspaniałe miejsce z bardzo pomocnymi właścicielami, którym jestem niezmiernie wdzięczna. Mam to szczęście, że mieszkam we Wrocławiu, gdzie miejsce o którym mowa ma swój sklep stacjonarny, niezwykle klimatyczny gdzie można przepaść bez reszty :)  Gorąco polecam i jednocześnie chcę dodać, że nie jest to artykuł sponsorowany. Uważam jednak że o takich miejscach i fantastycznych ludziach trzeba mówić.
Wracając do kartki, wykonanej na 30-stkę, przedstawiam ją poniżej.

Pewnie teraz będziecie zasypywane na tym blogu kolażami, w końcu nauczyłam się je robić. Rzecz banalna, a mnie zajęłą tyyyle czasu.

Udanego dnia,
Moniś-ka.

1 komentarz:

  1. Śliczna, delikatna i bardzo urocza ta kartka :)
    Dziękuję za namiary na ten sklep, jest super!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)