piątek, 17 października 2014

Ulubione jesienią.

Witajcie,
To już ostatni dzień wyzwania Uli, na następne trzeba będzie czekać cały miesiąc.
Dzisiejszym temat: Ulubione jesienią.
Zaczynamy:
kolorowe drzewa
dynie

Świetne stragany, święto dyni
Malownicze scenerie
Ciasta ze śliwkami
Przetwory

Ponadto:
Za wieczory przy świecach
Gruszki i jabłka
ciepłe koce i swetry
moje i K. urodziny ( właśnie dziś wkraczam w nową epokę z 3 na początku...;))
Grzane wino
Winogrona na domowe wino
Piękne kolory: pomarańcz, czerwień, fiolet, bordo
Wycieczki w góry
Jesienne spacery z szuraniem liści
Kasztany
i wiele, wiele innych

Trzymajcie się ciepło, jesiennie i nie zapomnijcie o szalikach;)
Moniś-ka.

28 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj,naj,naj... :) ja miałam urodziny wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę wszystkiego pięknego:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. sto lat sto lat ! :D rycząca trzydziestka powiadasz? :D
    a ja za 2 dni będę świętowała ostatnie z dwójką ;)

    jesień również jest moją ukochaną porą roku :) świetne zdjęcia! pozdrawiam życząc przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak nie do końca z tą ryczącą, przeziębienie mnie dopadło;) Dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  3. Gdzieś ty ustrzelila taki piękny dyniowy stragan? Najbardziej podoba mi się foto kuchni . Jak dla mnie esencja jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stragan był na Wrocławskim Święcie dyni, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego ja w magiczną 3 z przodu wkraczam 21 marca więc mam jeszcze trochę czasu, ale poza tym śliczne zdjęcia, a zdjęcie ciacha pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrzeliłaś się w pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza:) Dziękuję za życzenia, uściski.

      Usuń
  5. jesień da się lubić, wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i wszystkiego naj. Za wiele z rzeczy, które wymieniłaś też kocham jesień. Grzane wino, kasztany, przetwory... Zresztą, w końcu też o nich napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesień może być całkiem fajna, jak tylko ma się odpowiednie podejście :)

      Usuń
  7. moja kuchnia podczas sporządzania weków wygląda zgoła odmiennie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze!!!
    Zdjęcia idealnie obrazują piękną stronę jesieni!!!
    Pozdrawiam urodzinowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jaki piękny wiek! 100 lat, 100 lat! Spełnienia marzeń! Zdjęcia oddają kwintesencję jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, przesyłam uściski.

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Najbardziej podoba mi się ściana porośnięta pnączem i ... Twoja kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchenka raczej, maleńka, ale dużo się w niej dzieje:) Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  11. wszystkiego naj naj naj :*
    a ja uwielbiam jesień za zupę dyniową i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Za zupę dyniową też lubię i dżem z dyni :) Pozdrowienia.

      Usuń
  12. Ja jesienią również uwielbiam dynie, owoce, kolory i grzane wino! :) Natomiast winogrono na wino pamiętam z dzieciństwa, to było coś fantastycznego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe wino nie ma sobie równych,, tylko trzeba pamiętać o umiarze;) Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  13. Oj, jakaś Ty młodziutka. Spełnienia wszystkich marzeń!
    Oczywiście rozbroiłaś mnie fotką z ciastem ;))) Poza tym z przyjemnością poczytałam sobie o Tobie i tutaj i wcześniej! Miło bliżej Cię poznać! Dziękuję też za link do white plate - właśnie objadam się dulce&banana w wersji ze śliwkami ;) pycha! już wiem, że ten przepis na stałe zagości w moim menu!! Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odrobinkę spóźnione, ale i tak pozwolę sobie życzyć Ci mnóstwa uśmiechu! Każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadrobiłam czytanie wszystkich wyzwaniowych postów i cieszę się, że mogłam Cię lepiej poznać :) jesienią lubimy te same rzeczy - może poza urodzinami, bo te obchodzę latem ;) A Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji zmiany epoki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)