piątek, 17 października 2014

Ulubione jesienią.

Witajcie,
To już ostatni dzień wyzwania Uli, na następne trzeba będzie czekać cały miesiąc.
Dzisiejszym temat: Ulubione jesienią.
Zaczynamy:
kolorowe drzewa
dynie

Świetne stragany, święto dyni
Malownicze scenerie
Ciasta ze śliwkami
Przetwory

Ponadto:
Za wieczory przy świecach
Gruszki i jabłka
ciepłe koce i swetry
moje i K. urodziny ( właśnie dziś wkraczam w nową epokę z 3 na początku...;))
Grzane wino
Winogrona na domowe wino
Piękne kolory: pomarańcz, czerwień, fiolet, bordo
Wycieczki w góry
Jesienne spacery z szuraniem liści
Kasztany
i wiele, wiele innych

Trzymajcie się ciepło, jesiennie i nie zapomnijcie o szalikach;)
Moniś-ka.

28 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj,naj,naj... :) ja miałam urodziny wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę wszystkiego pięknego:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. sto lat sto lat ! :D rycząca trzydziestka powiadasz? :D
    a ja za 2 dni będę świętowała ostatnie z dwójką ;)

    jesień również jest moją ukochaną porą roku :) świetne zdjęcia! pozdrawiam życząc przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak nie do końca z tą ryczącą, przeziębienie mnie dopadło;) Dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  3. Gdzieś ty ustrzelila taki piękny dyniowy stragan? Najbardziej podoba mi się foto kuchni . Jak dla mnie esencja jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stragan był na Wrocławskim Święcie dyni, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego ja w magiczną 3 z przodu wkraczam 21 marca więc mam jeszcze trochę czasu, ale poza tym śliczne zdjęcia, a zdjęcie ciacha pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrzeliłaś się w pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza:) Dziękuję za życzenia, uściski.

      Usuń
  5. jesień da się lubić, wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i wszystkiego naj. Za wiele z rzeczy, które wymieniłaś też kocham jesień. Grzane wino, kasztany, przetwory... Zresztą, w końcu też o nich napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesień może być całkiem fajna, jak tylko ma się odpowiednie podejście :)

      Usuń
  7. moja kuchnia podczas sporządzania weków wygląda zgoła odmiennie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze!!!
    Zdjęcia idealnie obrazują piękną stronę jesieni!!!
    Pozdrawiam urodzinowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jaki piękny wiek! 100 lat, 100 lat! Spełnienia marzeń! Zdjęcia oddają kwintesencję jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Najbardziej podoba mi się ściana porośnięta pnączem i ... Twoja kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchenka raczej, maleńka, ale dużo się w niej dzieje:) Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  11. wszystkiego naj naj naj :*
    a ja uwielbiam jesień za zupę dyniową i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Za zupę dyniową też lubię i dżem z dyni :) Pozdrowienia.

      Usuń
  12. Ja jesienią również uwielbiam dynie, owoce, kolory i grzane wino! :) Natomiast winogrono na wino pamiętam z dzieciństwa, to było coś fantastycznego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe wino nie ma sobie równych,, tylko trzeba pamiętać o umiarze;) Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  13. Oj, jakaś Ty młodziutka. Spełnienia wszystkich marzeń!
    Oczywiście rozbroiłaś mnie fotką z ciastem ;))) Poza tym z przyjemnością poczytałam sobie o Tobie i tutaj i wcześniej! Miło bliżej Cię poznać! Dziękuję też za link do white plate - właśnie objadam się dulce&banana w wersji ze śliwkami ;) pycha! już wiem, że ten przepis na stałe zagości w moim menu!! Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odrobinkę spóźnione, ale i tak pozwolę sobie życzyć Ci mnóstwa uśmiechu! Każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadrobiłam czytanie wszystkich wyzwaniowych postów i cieszę się, że mogłam Cię lepiej poznać :) jesienią lubimy te same rzeczy - może poza urodzinami, bo te obchodzę latem ;) A Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji zmiany epoki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)