piątek, 26 lipca 2013

Pan kotek.

Witajcie,
Jak minął tydzień?Udało się znieść upały? 
 U mnie króluje woda mineralna z miętą którą dostałam od znajomych, z ogródka - za którą bardzo dziękuję :):), wentylator - choć tylko wtedy kiedy nie ma w pobliżu papierów, a w zamiarze mam jeszcze domowej roboty lody...tylko zebrać się nie mogę żeby w końcu uświęcić cel:)
Przechodząc do rzeczy, przedstawiam kartkę z kotkiem:

Kartka sama w sobie prościutka, ale chciałam spróbować nowej formy, przekopując internet trafiłam na taki nietypowy kształt ( klik ) i zabrałam się do roboty :) Grafika z kotkiem pochodzi ze strony FreeVintageDigitalStamps ( odnośnik znajdziecie w pasku bocznym bloga)

Życzę Wam ochłody i spokoju,
Moniś-ka.

6 komentarzy:

  1. Koty kocham miłością niezmierzoną:-D Fajowa kartelucha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kartki nawiasowe - zawsze to inna inszość ;) A koty - to moje ukochane zwierzątka :) Zestaw kolorystyczny tez ciekawy - tak mi się kojarzy orzeźwiająco. Podsumowując- interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. kotek wyśmienity i nawiasówka ładniutka

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma to coś
    Ten kotek jest trochę straszny.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)