wtorek, 16 lipca 2013

Lift

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z kartkę która jest liftem pięknej pracy Enczy . 
Na blogu scrapki.pl  można podziwiać jej kartkę i przyłączyć się do zabawy :)


W porównaniu z oryginałem wypada trochę blado, ale chciałam zobaczyć jak się pracuje z taką ilością warstw i dodatków na jednej kartce - na dodatek żeby to miało ręce i nogi :)
To chyba moja pierwsza tak bogata kartka.
A Wy lubicie ogrom dodatków czy bardziej minimalistyczne kartki?

Życzę miłego dnia,
Moniś-ka.
PS. Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny, sprawiają wiele radości:):):)

8 komentarzy:

  1. No, Kochana podjęłaś się nie lada wyzwania, lift enczowej pracy ;) Poradziłaś sobie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż, ach ten róż! Nie dziwię Ci się, że chciałaś poeksperymentować z warstwami bo Encza jest w tym dobra. A od kogo się uczyć jak nie od najlepszych! Też mi się ten styl pracy podoba, jest na pewno ciekawy, niejednoznaczny no i po prostu nie-nudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Zresztą bardzo ciekawie wyglądają karteczki z dużą ilością warstw - tyle się na nich dzieje i za każdym razem można wypatrzyć nowy szczegół, który nadaje oryginalności karteczce. Lift świetny:)
    Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kartka jest śliczna! Jeśli o mnie chodzi, to zauważam u siebie przeróżne "fazy". Kiedy długo pracuję z warstwami i mnóstwem dodatków, to potem odzywa się we mnie zew na coś prostego i minimalistycznego. Chyba już tak zostanie;-). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo udało ci się bardzo mi się podobają przeszycia kolorki fajnie dobrane

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)