wtorek, 12 lutego 2013

Z sercem

Witajcie,
Po krótkiej nieobecności wznawiam nadawanie;)
Ponieważ już niedługo Walentynki, w sklepach królują czerwone serduszka, króliczki zajączki  i inne cudowności "made in china" wyznające miłość, postanowiłam trochę przełamać stereotypy nie dodając w swojej kartce koloru czerwonego, ani rozpowszechnionej wszędzie frazy "Kocham Cię".
Z pomocą przyszła mi pewna piosenka, która nastraja mnie niezwykle pozytywnie...ale o tym za chwilę - choć myślę że każdy choć raz w życiu gdzieś ją usłyszał.
Kartkę chciałabym zgłosić na :
oraz



Pewnie już wiecie co to za piosenka?:)
Poniżej do posłuchania i pozytywnego nastawienia, mimo że za oknem znów pojawiła się gruba warstwa śniegu...



Życzę spokojnego popołudnia,
Moniś-ka.

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś!
    Super to sobie wymyśliłaś, wyszło delikatnie, wręcz "ulotnie", no i z sercem!
    Ja też "ugryzłam" temat nieco inaczej, ale o tym za moment ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo pięknie ujęty temat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kartka! Zachwycające, radosne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te baloniki i kolorystyka - niebieski i pomarańczowy - nigdy bym nie pomyślała, że mogą tak ładnie pasować do siebie :)

    pozdrawiam i zapraszam na wymiankę
    http://fafarfalla.blogspot.com/2013/02/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł, mnie się takie podejście do walentynek podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za odwiedziny na blogu. Różyczki pierwszy raz robione i oczywiście własna produkcja.
    I kto powiedział, że walentynki muszą być czerwone :) śliczna jest ta walentynka i już zazdroszczę temu w czyim posiadaniu będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie, że przełamałaś stereotypy, takie kartki walentynkowe lubię najbardziej! Cytat idealnie dopasowany, a kartka tak urocza, że wywołała u mnie uśmiech od ucha do ucha :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podejście do tematu :) Piękna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna i pozytywna walentynka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kartka, wszystko mi się w niej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna interpretacja piosenki! Naprawdę bardzo pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest uroczo niebiańska :) po prostu fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)