czwartek, 24 stycznia 2013

10 pytań.

Witajcie,
Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Dobrej

A że od jakiegoś czasu jestem ze wszystkim opóźniona to dopiero teraz mam chwilę by odpowiedzieć na pytania które mi zadano:)

1. samochód czy spacer 
 Oczywiście jeśli nie jest daleko to preferuję spacer :)
2. kawa czy herbata
Zdecydowanie herbata zielona lub z cytryną, imbirem i miodem:)
3. romans czy kryminał
Raczej kryminał, chociaż raz na jakiś czas przeczytam i romans ale musi być ciekawy i nieprzewidywalny:)
4.kolczyki czy klipsy
Kolczyki
5.impreza w domu czy w super lokalu
Tu chyba nie ma znacznie, bo nie ważne gdzie a ważne z kim, chociaż super lokale specjalnie mnie nie pociągają.
6. zdrowa żywność czy fast food.
Przeważa zdrowa żywność, ale od czasu do czasu pizzą nie pogardzę
7. ostre czy słone
Ani ostre, ani słone (kiedyś potrafiłam wszystko przesolić , bo dla mnie zawsze było mało słone...ale od dobrego roku nie używam soli do niczego i zaskakujące jest to jak jedzenie potrafi nabrać smaku tylko dzięki świeżym bądź suszonym ziołom:))
8. miłość czy  flirt (romans)
Miłość:)
9. domek jednorodzinny czy mieszkanie w bloku

Hmm... to ciężkie pytanie, a może przestrzenne mieszkanie w kamienicy, bądź lofcie??:)
10. słońce czy deszcz 
Rzecz jasne jak słońce, że słońce:):)

Osoby które ode mnie dostały to wyróżnienie oraz zasady znajdziecie TU

Dużo ciepła życzę,
Moniś-ka.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)