piątek, 28 października 2011

Cuksy:)

Ponieważ moje urodziny już minęły...a 2-gi roczek bloga zbliża się wielkimi krokami, 
ogłaszam Słodką zabawę, która potrwa do 2.12.2011 ( rocznica blogowania;))


Tematem przewodnim słodkości są guziki i kropelki akrylowe, które ja bardzo lubię, myślę że jeszcze coś do tego dojdzie, ale to pozostanie niespodzianką:):)

Zasady zapewne dobrze znacie, komentarz pod postem, umieszczenie banerka z informacją o Zabawie u siebie na blogu (w pasku bocznym)
Zabawa dla osób posiadających bloga:)

Koniec ogłoszenia:)
Życze powodzenia,
Moniś-ka.


92 komentarze:

  1. jestem pierwsza :) Też kocham guziki i zawsze mam ich za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja druga :D banerek już wisi .. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To z okazji tylu okazji :)
    Wielu, wielu superowych pomysłów i ich realizacji!!! no i pokazywania ich tu :)
    Zapisuję się, bo ja dosłownie takie drobiazgi uwielbiam - zawsze coś się do czegoś przyda ;)
    A te kropelki akrylowe jeszcze bardziej mnie zachęcają :)
    Banerek w panelu bocznym.

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze wielu wspaniałych lat w twórczym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj:)i z przyjemnością się zapisuję po cuksy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam akrylowe kropelki!! więc z przyjemnością się zapisuję i zapraszam na moje niebiańskie candy http://kartkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się piszę na takie słodkości, może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z przyjemnością :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na słodkości i życzę wielu pięknych chwil w blogowym świecie z okazji rocznicy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuje się z wielką ochotą.pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się zapiszę
    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! Sto lat! Sto lat blogowania!!!
    I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ....a więc życzę wszystkiego co najlepsze i ustawiam się do kolejki licząc na szczęscie w losowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, dajszych lat na blogu:)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości nigdy za mało.. więc jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się i czekam cierpliwie na losowanko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja sie ustawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne i ja się zapisuję :)
    zapraszam do siebie na Candy pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja spróbuję:) Życzę ci jescze wieeelu lat blogowania!;) I wieelu twórczych dni!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniście ;-)

    Gratuluję wytrwałości ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się po takie cuksy i życzę jeszcze 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ustawiam sie i ja:-)))))pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze życzenia z okazji zbliżającej się rocznicy! Ja też lubię guziki, często je dodaję do moich prac, więc nie może mnie zabraknąć w takim candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy jeszcze ktos nie wie że ja mam bzika na punkcie guzików?? oczywiście staję w kolejkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja staję w tej przemiłej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja staję chętnie w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawię się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne słodkości więc się zapisuję szybciutko i czekam aż do losowania z nadzieją o wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Замечательная конфета!
    ССылка на боковой панельке
    http://bloggernatali2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez sie zapisuje na takie cukierasy :))))pozdrawiam :P:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj.
    Z chęcią zapisuję się na te słodkości :)
    Nie mogę doczekać się wyników.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja się ustawię w kolejce :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie. Z chęcią ustawię się w kolejce. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę na kolorowy kubeczek. Pozdrawiam serdecznie.
    PS.Macie cudnego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. OOOO, jakie cudne guziole! I ja zapisuje się na takie cukierasy! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne guziki.Zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się i zapraszam na candy do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie ustawie się w tej fajnej kolejce - guziki wszelakie baaaardzo lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. długa kolejka, ale może się uda ;) już umieszczam banerek na bloga ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo piękne guziki, chętnie wygrałabym takie cuda. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie się zapiszę :)

    www.cohenna.com

    Jeśli można skorzystać z okazji zapraszam na moje candy urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się do losowania, może dopisze mi szczęście, pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio również zakochałam sie w guziczkach :) Jestem chetna na Twoje cuksy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. o guziczki, lubię więc się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy!
    Przepiękne guzikczki.
    Chętnie się zapiszę

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  49. guziki marzenie, staje w kolejce :)
    pozdrawiam urodzinowo - rocznicowo
    :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Wstawiłam baner na swojego blaga, zatem zgłaszam chęć udziału w losowaniu !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne guzikowce. Chętnie stanę. Przy okazji zapraszam na swoje Candy;) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  52. Guzikowe candy-miodzio, bo właśnie mi ich potrzeba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :) jaga15@autograf.pl <- mój e-mail

    OdpowiedzUsuń
  54. pisze się bo lubię słodycze:D

    OdpowiedzUsuń
  55. to i ja się grzecznie zgłaszam- trzeba spróbowac swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też się zgłaszam. Banerek na kilkascian.blogspot.com
    Zapraszam również do mojego Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję rocznicy :)
    Przepiękne guziczki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  58. Słodkie te guziczki! Zapisuję sie i obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hello! Happpy belated birthday!! I wish you all the best!
    Happy Blogoversary!!Very nice blog! Love your creative works!
    Тhanks for great candy) I am a follower)
    I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
    I linked it on sidebar.
    hugs. Hlora.
    http://hlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Sama nie wiem co bardziej kusi, guziczki czy kropelki. Bardzo chętnie wezmę udział. Oczywiście banerek podlinkowany po prawej stronie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Grzecznie stanę w kolejce po te cuda :) I zapraszam na cukierki do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  63. To ja też spróbuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Oczywiście, że się zapisuję, pozdrawiam serdecznie http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Moja siostra, to by oszalała gdyby zobaczyła tyle guzików. Spróbuję je dla niej wygrać ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wielu kolejnych lat blogowania! I ja staję po te słodkie cukierki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się :D moje guzikowe kolczyki potrzebują nowych wzorów guzików :)

    pozdrawiam, Mereo
    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo by mi sie przydały guziki wiec sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  70. guziczków i kropelek nigdy dość więc zapisuję się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  71. Spróbuję i u Ciebie, a dlatego, że sama ostatnio fascynuję się dekorowaniem guzikami:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Po takie słodkości to ja chętnie się zapiszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cierpie na chroniczny brak guzikow, wiec z przyjemnoscia przygarne te od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również z ochotą zapisuję się na guziczkowo-kropelkowe cuksy :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Moniś... u Ciebie Candy, a ja śpię...
    Ledwo zdążyłam ;) i się ustawiam... tłoczno tu u Ciebie, ale fajnie Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  76. dopisuję się :)http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Rzutem na taśmę jeszcze ja zapiszę się w kolejkę do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. zdążyłam chyba :D
    więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeszcze można? Spróbuje- i ja też sie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)