środa, 15 grudnia 2010

Ubranka dla płyt ;)

W końcu udało mi się wykończyć temat folderów na filmy ślubne dla pewnego Pana :)
Nie było łatwo, ale im dłużej nad nimi siedziałam tym bardziej pojawiało się nowe światełko z nowymi wizjami i możliwościami:) Dzięki odkryciu papierów z kolekcji ELLA BLUE udało się i powiem szczerze że te papiery to moja kolejna miłość:) przynajmniej na razie. Każdy folder miał być inny... mam nadzieję że sprostałam zadaniu i folderki będą przyjęte z entuzjazmem:)




Jutro będzie jeszcze jeden, niestety nie zdążyłam dziś zrobić zdjęć, za szybko skończył mi się dzień...ech...

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających, 
życzę uśmiechu,
Moniś-ka.

12 komentarzy:

  1. są cudne!!! W 100% w moim stylu! :)
    A powiedz mi gdzie można kupić takie niesamowite papiery?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyszły, bardzo eleganckie. Na pewno obdarowany będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monisiu są absolutnie urocze! papiery rzeczywiście śliczne,każdy folderek inny, a jednak tworzą spójną kolekcję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne foldery i piękne papiery:)też je mam, ale aż żal je ciąć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, są takie eleganckie ! W czymś tak przyjemnym dla oka, chciałabym dostać płytę, a nie w jakimś tam plastiku :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)