środa, 14 października 2015

Wylogowałam się


Witajcie,
Dawno mnie tu nie było. Wylogowałam się całkiem i nie będę ukrywać że było mi  z tym źle;)Czuję się jakbym pisała pierwszego posta i rozpoczynała karierę z blogowaniem:)
Nie będę Was zanudzać opowieściami że nie miałam czasu ponieważ myślę że znalazłabym go trochę , tym bardziej że mam co pokazywać, bo w tym czasie jakiś papier pocięłam i coś skleiłam. Moja nieobecność spowodowana była brakiem motywacji do siedzenia przed komputerem i być może tym że ostatnio zauważyłam (na pewnym "forum") że scrapowy wirtualny świat nie jest wcale taki różowy - sporo w nim zawiści. Pociesza mnie myśl (i mam głęboką nadzieję :)) że Ci którzy tu zaglądają, papier i nożyczki dalej traktują przede wszystkim jako hobby i czerpią z tego radość, nie czyniąc przy tym drugiej osobie przykrości. Powoli wracam, ale nie obiecuję że będę tutaj częściej, nie wiem co zdarzy się jutro;)
Tymczasem chcę Wam pokazać kolejną ślubną kartkę mojego autorstwa:)



Bardzo jestem ciekawa co u Was słychać?
Życzę udanego wieczoru,
Moniś-ka.

11 komentarzy:

  1. Moniśko, sliczna kartka:) Dobrze Cię tu znów widzieć:) A jeśli chodzi o fora, to z tego co wem, czasem tam aż kipi, wiec nie wchodzę, bo po co;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka w moich ulubionych szarościach! Też mam podobne odczucia jak Ty co do wirtualnego scrapowego świata, ale pasja papierowa jest większa i daje tyle radości więc szkoda ją pozostawić! / mówi to ta co od dobrych kilku miesięcy nic na blogu nie pokazała hhaha... Twój dzisiejszy wpis mnie jednak dziś zmotywował i też pokażę co mi tam w duszy ostatnio grało, a do Ciebie lubię po prostu zaglądać więc może zmotywujemy się razem i dla samej przyjemności oglądania będziemy publikować nowe prace, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna jak zawsze :) Cudowne są Twoje pastelowe kolory :) Bywaj tu częściej, chętnie pozaglądam, zwłaszcza, że z papieru się "wylogowałam" na rzecz szycia i bardzo mi z tym dobrze :) Natomiast podziwiać piękności zawsze chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaa Cie, ależ ona jest piękna, taka delikatna i lekka i genialnie romantyczna w tej swojej lekkości!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kartka :) jest taka urocza, delikatna i lekka :) naprawdę bardzo mi się podoba :)
    a co do scrapowego światka - wszędzie są bardziej i mniej świetni ludzie ;) dlatego staram się od afer trzymać z daleka i nie pozwalać, żeby mi coś psuło przyjemność z mojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, zaczęłam i chciałam dokładnie napisać to samo co Wanda powyżej , ale zdążyłam zauważyć ;) Ale popieram powyższy komentarz w 100% :) Co do reszty, ciężko, ale to wszędzie tak NIESTETY :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko! Karteczka wspaniała! Śliczna! Ja też nie byłam tu prawie 4 miesiace, ale nie próbowałam nawet rozpisywać się ... Cały ten scrapkowy świat, papier i nożyczki zawsze traktuję jako odskocznię od codziennej monotonii, nigdy nie patrze zawistnie na drugą osobę i nawet dziwię się, że są tacy, którzy w taki sposób a nie inny podchodzą do tego ...Szkoda nawet zawracac sobie tym głowę... Myślę, że pomimo różnych przeciwności losu i przykrości, które nas spotykaja od drugiego człowieka, nie można się tym przejmować i tym bardziej unieść się jeszcze wyżej ponad to i cieszyć się prawdziwie, jak tylko można, swoją wspaniałą pasją i co najważniejsze, dzielić się nią z innymi i dawać im radość :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, bardzo romantyczna idealna na ślub.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)