piątek, 31 sierpnia 2012

Mojo Monday

Dziś mój pierwszy dzień urlopu, i jaka pogoda?? Oczywiście że pada...dobrze że za kilka dni będę w zupełnie innym miejscu ;)ale nie o tym miało być...
Ostatnio na nowo polubiłam się z tuszem, przecieraniem i maszyną, czego wynikiem jest kartka która powstała według mapki "Mojo Monday 256" 

 Motyla potraktowałam gesso, pastą strukturalną, i kilkoma mgiełkami własnej roboty :)
a tu mapka


Życzę wszystkim udanego ostatniego wakacyjnego weekendu, i pięknej pogody :)
Moniś-ka.

12 komentarzy:

  1. Coś czuję,że wyciągnę moją maszynę i pomęczę ją. Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, uroczy ten papier - tło i motylek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka i delikatniutka!
    PS....trzeci papier to Pastelowa rapsodia Asica-Scrap
    - polecam bo jest świetny!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiadziny!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this card, the colors, butterfly and even the dew drops!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna !!! udanego urlopu i słoneczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest. kolorki delikatne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna interpretacja mapki, a kolory wprost obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki pięknie za pamięć! Za prezenty i piękną kartkę! Mam nadzieję,że już niebawem spotkamy się na DJWC i pogadamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie Ty się podziewasz? Cudne kartki skończyły się wraz z wakacjami?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)