wtorek, 23 lutego 2010

Scrapeńko, kalendarz i pierwszy album:)

Dziś wróciłam trochę do przeszłości...przy okazji porządków znalazłam..moje maleństwo - skrapeńko, właściwie nie moje a K. ponieważ dostał je na pierwsze wspólne walentynki:)
Skrapeńko jest maleńkie ma 6,5x8,5 cm, ma 19 stron , zrobione pod wpływem inspiracji jakiejś scrapowej strony której już niestety nie pamiętam:(
 
  
  
A tu mój pierwszy album o wymiarach 16x16 cm który był prezentem gwiazdkowym dla K.Album zawiera ponad 50 zdjęć i ma 20 kart.  Dla mnie było to ogromne wyzwanie, ponieważ nigdy wczesniej takich albumów nie robiłam. Najważniejsze jednak jest to że prezent się podobał - podobno;)
Trochę zdjęć - Miłego oglądania;)


  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  
  
 
  
  
 
  
  
  
 
  
  
  
  
  
  
  
 Koniec:)
Ps. Z tego wszystkiego zapomniałam o kalendarzu, który zaokładkowałam;)


  
  
Ot, taka mała przyjemność dla siebie:)
Teraz już Koniec:)
Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się że mogę poznać Twoją opinię :)